dissabte, 24 de novembre del 2012

Els primers 40.000!

Seguint amb el criteri d'agrair les visites al bloc de deu mil en deu mil -moltes gràcies!-, penjo a continuació els deu apunts més vistos, mentre aprofito el dia per reflexionar, no pas què faré amb el meu vot, que sempre l'he tingut igual de clar, sinó sobre la celeritat dels esdeveniments des de l'11-S i els que seguiran. (Podeu veure els meus agraïments a les primeres 10.000 visites, les primeres 20.000 visites i les primeres 30.000 visites).
La llista és la següent:
  1. Formiguetes
  2. Què faria Lady Gaga si fos un Museu?
  3. L'Hotel Europa, síntesi del Pla Xammar
  4. La Teoria del Cavall Mort i el Pacte Fiscal
  5. V-E-U-S! del Cor Infantil dels Amics de la Unió
  6. L'adéu a en Joan Carles Vilalta
  7. Festa Major de Blancs i Blaus (8)
  8. El millor concert de l'any: Vivaldi en versió original
  9. Catalunya, nova start-up d'Europa
  10. El Guardó Salvador Casanova, per al Casal del Mestre
I mantinc algunes idees sobre això dels blocs ...
És veritat que el tuíter és una eina immediata, i que hi ha molta gent que creu que això dels blocs és més aviat una eina passada de moda. Deixeu-me pensar -il·lús de mi- que no és així, i que encara té algun sentit deixar anotades quatre idees que et passen pel cap de tant en tant. A mi, com a mínim, em serveixen de recordatori d'excursions, de fets, de lectures, d'audicions, ... És a dir, que almenys em permet recordar que tinc un espai virtual on trobar allò que m'ha interessat en algun moment.
També vaig confirmant que l'interès per la lectura d'algun post va guanyant amb el pas del temps. Aquests són els més llegits de les darreres 10.000 visites, però n'hi ha d'anteriors que també s'han visitat. Especialment, aquells que tenen a veure amb aspectes de feina (innovació, responsabilitat social, ...), que no passen tan de moda tan fàcilment.
Tot allò que té a veure amb Granollers, no cal dir-ho, sempre és ben rebut. I especialment si hi ha gent jove al darrere -com en el cas dels Amics de la Unió o la Festa Major-, que aleshores és ben rebut i rebotat.
En aquesta ocasió, cap dels apunts sobre lectures surt en aquest rànquing. Acostumo a comentar els llibres que o bé m'han agradat, o bé en conec l'autor o bé els llegeixen també les meves filles. Això no vol dir que es tracti de best-sellers; més aviat el contrari, i per tant d'un interès personal, i molt menor per a vosaltres.
Però on potser m'he trobat més sorprès en els apunts de política. De fet, les coses estan canviant molt aquests tres darrers mesos, i gairebé no he fet cap comentari directe, sinó tots de forma indirecta; però, tot i amb això, les respostes són molt positives. Jo que tinc ganes de deixar de banda aquesta etiqueta de polític, potser m'ho hauré de repensar ...!